Протокол безпеки

Педагогічним працівникам в рамках викладання свого предмету діяти відповідно протоколу безпеки:

  • Демонструвати стан власного спокою та врівноваженості.
  • Моніторити настрій, емоції, внутрішні переживання учнів задля зниження рівня тривожності у дітей.
  • Спрямовувати увагу на маленькі перемоги, сильні сторони, гарні новини.
  • Звертати увагу, що ситуація в країні могла позначитись на поведінці учнів, на їх здатності засвоювати матеріал. Стрес міг вплинути на увагу, пам’ять, на здатність зосереджуватись, окрім того, один з механізмів захисту психіки – це регрес. Тобто деякі діти можуть демонструвати поведінку, яка притаманна меншим за віком учням. До цього потрібно поставитись терпимо та з розумінням. Не можна їм докоряти.
  • Пам’ятати, що для того, щоб надавати допомогу іншим, необхідно відновлювати свій власний ресурс, задовольняти свої базові потреби. Подбайти про безпечне місце, де ви зможете проводити уроки.
  • Педагогічними працівникам під час дії сигналу «Повітряна тривога» за умови дистанційного навчання: Демонструйте впевненість у своїх діях. Спокійно повідомте учням про сигнал.
  • Акцентуйте увагу учнів фразою «Ви йдете в безпечне місце, яке встановлене за правилами вашої сім’ї». Повідомте «Після сигналу «Відбій тривоги» доєднайтесь до занять за розкладом».
  • Зверніться до учнів «Натисніть кнопку «вийти з конференції» та на кнопку «виключення комп’ютера».
  • Дочекайтесь, щоб усі учні, які є слухачами, вийшли з онлайн-зв’язку. Намагайтесь зберігати спокій, будьте переконливими.
  • За умови очного навчання під час сигналу повітряної тривоги: демонструйте спокій і попросіть дітей швидко, але без зайвої паніки одягнути верхній одяг, взяти «тривожну валізку» і організовано, швидким темпом рухатись в укриття.
  • В укритті забезпечуйте, психологічно комфортне перебування здобувачів освіти.
  • Класним керівникам, вчителям-предметникам доносити до учнів думку про те, що:
  • Щодня, ми всі виконуємо декілька задач: соціальну, фізичну і когнітивну.
  • Потрібен рух, особливо у стресі – це стабілізує, приводить до тями і надає сил для подальших дій.
  • Потрібно задіювати мозок, щоб не втратити здатність вчитись, запам’ятовувати і аналізувати.
  • Чергування відпочинку, фізичної і розумової активності забезпечить їх повноцінний розвиток.
  • Якщо сигнал повітряної тривоги лунає вранці, слід залишитись у безпечному місті до покращення безпекової ситуації, після відбою, йдемо на уроки.
  • Якщо сигнал тривоги застав у дорозі, слідуйте до найближчого безпечног, чи умовно-безпечного місця.
Поділись сторінкою в: