-
Конституція України
-
Закон України Про освіту
-
Закон України Про повну загальну середню освіту
-
Професійний стандарт вчителя
-
Державний стандарт початкової освіти
-
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО
-
Державний стандарт базової середньої освіти
-
Абетка для директора
-
Нова українська школа: порадник для вчителя
-
Про затвердження Положення про дистанційне навчання
-
Організація дистанційного навчання
-
Довідник безбар’єрності
-
Санітарний регламент для ЗЗСО
-
Виховуємо академічну доброчесність
-
Методичні рекомендації
з питань формування внутрішньої системи забезпечення
якості освіти у закладах загальної середньої освіти -
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №195/2020 “Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі”
-
Шість цеглинок в освітньому просторі школи
-
Цеглинка за цеглинкою: як використовувати LEGO на уроках
-
Гра по-новому, навчання по-іншому (методичний посібник)
-
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою
-
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою
-
Перелік навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
-
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція)
-
Розпорядження КМУ від 09.10.2020 №1233-р “Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року“
-
Постанова КМУ від 09.10.2020 №932 “Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки“
-
Як розвивати критичне мислення в учнів?
-
ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ