Подяка усім небайдужим!

Будь-яка допомога важлива, тому варто робити те, що ви можете і хочете саме зараз, не чекаючи кращого часу чи ідеальних можливостей.

Волонтерська діяльність може мати різні формати, часові рамки, цільову аудиторію тощо. Якщо ви хотіли б присвятити свій час волонтерству, але не знаєте, з чого почати — спитайте себе, чого саме хочете досягти?

Волонтери можуть навчати дітей англійської, рятувати черепашок, піклуватися про тварин, реставрувати старовинні замки, допомагати літнім людям, очищувати планету від сміття, працювати з людьми, які опинились у складних життєвих ситуаціях, можна збирати кришечки для виготовлення протезів, організувати благодійний ярмарок для збору коштів на важливу справу, розповсюджувати постери або інформацію в мережі, доглядати за твариною в притулку, допомагати на якомусь заході, прибрати ліс чи береги ріки, принести продуктів літній людині та багато іншого.

Волонтерство допомагає розширити кругозір і коло спілкування. Воно допомагає не тільки тим, на кого безпосередньо спрямоване, а й суспільству в цілому, і, звичайно ж, самому волонтеру

Думаєш, що благодійністю можуть займатися тільки дорослі? Це не так!

Увага

Порядок  роботи закладу

в разі введення  карантинних зон  та обмежувальних протиепідемічних заходів  в зв’язку з поширенням  гострої респіраторної хвороби COVID-19

на 2021-2022 н.р

 

  1.    2021-2022 навчальний  рік розпочати   01 вересня 2021 року
  2. У разі введення  карантинних зон  та обмежувальних протиепідемічних заходів  в зв’язку з поширенням  гострої респіраторної хвороби COVID-19 освітній процес  здійснювати в з використанням  технологій дистанційного  навчання
  1. Навчальні заняття  проводити згідно з розкладом за наявності умов
  2. Тривалість використання технічних засобів навчання (далі-ТЗН)  не повинна перевищувати часу, рекомендованого  Санітарним  регламентом для  закладів загальної середньої освіти, а саме:

–     при використанні  ТЗН під час проведення навчального  заняття потрібно чергувати види навчальної  діяльності;

–  безперервна  тривалість навчальної  діяльності з ТЗН упродовж навчального заняття (уроку)має бути:

  • для учнів 1 класу – 10 хвилин,
  • для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин,,
  • для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин,
  • для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин;
  1. Відвідування навчальних занять та оцінювання навчальних досягнень учнів    здійснювати у класних  журналах після закінчення дистанційного навчання.
  2. Педагогічні працівники (виходячи з умов забезпечення технічними  засобами) самостійно  визначають режим проведення  навчальних занять (синхронний чи асинхронний). Відсутність дітей відмічається лише при синхронному режимі)
  3. Учителі – предметники розробляють завдання для учнів, які не мають змоги використовувати технічні засоби навчання в період обмежувальних протиепідемічних заходів
  4. Класні керівники пояснюють учням, які не мають ТЗН, як відбуватиметься навчальний  процес   та  роз’яснюють  порядок  виконання завдань
  5. Учні виконують завдання та надають звіти про їх виконання учителям в індивідуальному порядку  та після відновлення занять в очному режимі.
  6. Дозволити педагогічним працівникам  самостійно визначати робоче  місце, попередньо надавши відповідну заяву керівникові  закладу.